Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Patrysia ;D


Niccc

AaaAaa noteek znou nie bylo bo nie mialam czasu i teraz tez nie mam, tzn mam ale jestem bardzo zmeczona po nocu u paliniiii with ewel **;** jaa i jeszcze do Discccccoo Polllooo nie no swietnie bylo a wiec koncze.. walne wam jakiego obrazeczka...moze...papap;*




too jest moj przyszly pieseek wiem sliczny jest...



patty 22/04/2007 12:06:40 [komentarzy 9] Daj KoMenTaRz'a !!! ;*

13 piątek - moj nr w dzienniku a ogolnie ukochany dzien jakby nie bylo...

Nie bylo notek bo wiadomo brak czasu szkola nauka lekcje palinia ewel itd ... ;) no i juz sie nie chce buhhaa ale coz..;) nie jest tak zle, jest weekend tzn idziemy jutro do szkoly a w zasadzie to ja nie ide bo mi sie nie chce ale to tak nawiasem mowic...a ta notke pisze wlasnie z braku czasu ale szczerze mowiac robie to dlatego ze tak jakos nic...
czytaj więcej
patty 13/04/2007 20:43:05 [komentarzy 3] Daj KoMenTaRz'a !!! ;*

Wszystkiego Najlepszego z okazji Świąt Wielkanocnych...:*

...nie chce mi sie pisac notki wiec... naapisze tylko zyczonka... ;)



Z okazji Świąt Wielkanocnych
życzę Wam wiosny, wiosny i jeszcze raz wiosny!
Pękających na drzewach pąków,
ziemi, która zaczyna pachnieć i słońca, które nie tylko świeci, ale wreszcie
także grzeje.
Życzę Wam wiosny w życiu codziennym, rodzinnym, w pracy,
na koncie
...
czytaj więcej
patty 7/04/2007 00:11:24 [komentarzy 2] Daj KoMenTaRz'a !!! ;*

Ś...i...roda ;) dzien wolny od szkoly ;)

Sorki że tak długo nie pisałam ale mi się Internet ‘rypł’ xD znaczy nie chodzil ;(( nom szkoda… ale już chodzi wiec pisze notke. A tak ogolnie to się nic nie działo ;p teraz sobie siedze jak debil na łóżku w słuchawkach od odtwarzacza żeby się ojciec nie darl ze glosno muzyki słucham buhahah no ale dobra wlasnie polecam film’a STEP UP - TANIEC...
czytaj więcej
patty 5/04/2007 16:52:40 [komentarzy 4] Daj KoMenTaRz'a !!! ;*

Monday...

W tej notce nie bede opisywac co sie dzialo dzis poniewaz nie bylo nic szczegolniie interesujacego. Wczoraj na marszu bylo spoko bUhahah zesmy sie usmialy... nie da sie tego opisac ;p;p a poza tym naprawde nie mam co pisac...;p wiec juz spadam papap ;p;p;p;)
patty 2/04/2007 16:12:46 [komentarzy 5] Daj KoMenTaRz'a !!! ;*

"High School Musical "

Film opowiada o dwojgu uczniów – cieszącym się powodzeniem wśród dziewcząt koszykarzu Troyu i nieśmiałej, zdolnej pierwszoklasistce Gabrielli, których wspólną pasją staje się śpiew. Kiedy te dwie osoby postanawiają połączyć swoje umiejętności i stanąć do castingu o główne role w szkolnym musicalu, wywołuje to zamęt w dotychczasowej hierarchii...
czytaj więcej
patty 1/04/2007 13:37:43 [komentarzy 7] Daj KoMenTaRz'a !!! ;*

Sunday...

... co dzis mozna robic?? iść do kosciola z ' palmą ' a pozeniej na Biały Marsz... no wiec ja wybrałam tylko marsz iż nie posiadam w domu palmy, tzn nie no mam taka sprzed 2 lat wbita w kwiatka :| ale wstyd z takim czyms isc... szczerze mowiac nie mam pojscia co pisac w tej notce dzisiejszej, ale napiisze wam o wczorajszym wypadzie na rowery z...
czytaj więcej
patty 1/04/2007 09:16:16 [komentarzy 6] Daj KoMenTaRz'a !!! ;*





Powrót





Lay&html by skszad dla patty
tekst: cool kids of death.
fotka: znaleziona gdzieś. nie znam autora.



RyŚka
Patrysia !!!
GG: 8420007 ;)
e-mail: patty_pk@vp.pl

tylko
odwiedziło mnie 8285 osób

Moi Goście...
Wpisz sie do księgi Patty
8
2007
Maj
Kwiecień
Marzec

Agatki... Skyyyyyyy ;)
Madixa
mk-cz !! Martynki
Wiki ;*****



Dodaj do Ulubionych

Strona Główna

powered by blog4u